tisdag 23 april 2013

Onlinebokning

nu har jag äntligen fått tummen ur och skaffat onlinebokning till min lilla massageverksamhet. Detta känner jag redan har hjälpt både mig och mina kunder att lätt få en bra överblick vilka tider som finns lediga eller då i mitt fall vilka som är bokade.
Det jag gillar med att ha en onlinebokning är att nu finns det ingen risk för dubbelbokningar eller att kunden skulle missa sin bokning och jag får både mail och behandlingen läggs automatiskt in i alla mina kalendrar. så fort man gjort sin bokning kommer det ett mail som bekräftar bokningen samt en kod som man kan använda sig av om man skulle behöva boka av eller boka om. smidigt för alla inblandade helt enkelt. Jag har redan fått positiv respons av dem som bokat. Vill ni boka in er så använder ni bara den här länken http://www.bokadirekt.se/Bookings/Default.aspx?sru=7005
annars går ni in på www.bokadirekt.se och söker på mitt namn Daniel Arbfors så kommer ni direkt till min bokningssida. Det går självklart fortfarande lika bra att ringa till mig och boka tid. :D

//Daniel

Inga kommentarer: